Δείγματα Τραγουδιών

Σε λίγες ημέρες ο player θα είναι έτοιμος ! Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση !

Σχετικά με το παρόν ιστολόγιο...

(Σε περίπτωση που δε βλέπετε ακριβώς από πάνω έναν player με κάποια κομμάτια, τότε είτε θα πρέπει να εγκαταστήσετε τον flash player είτε το site που φιλοξενεί τα κομμάτια βρίσκεται σε προγραμματισμένη συντήρηση, επομένως θα πρέπει να επισκεφτείτε ξανά τη σελίδα λίγο αργότερα)

Γεια χαρά και καλωσορίσατε στο προσωπικό ιστολόγιό μου.

Δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο στις 20 Φεβρουαρίου 2008.

Το όνομά μου είναι Βασίλης Πάλλης και είμαι συνθέτης, στιχουργός και τραγουδιστής.

Εδώ και πολλά χρόνια έχω ένα πάθος, ένα μικρόβιο, μία πολύ μεγάλη αγάπη για τη μουσική και τα τραγούδια. Ασχολήθηκα, λοιπόν, με το αντικείμενο της δημιουργίας μουσικής και στίχων και μέσα από αυτήν την αναζήτηση, προέκυψαν διάφορα δικά μου τραγούδια.

Στην πορεία της μουσικής μου διαδρομής έχω συνεργαστεί με πάρα πολλούς καλλιτέχνες, ερασιτέχνες αλλά και επαγγελματίες όπως είναι π.χ. ο Θάνος Καλλίρης όπου είχα την τιμή να συμμετάσχω με 3 τραγούδια στο τελευταίο του άλμπουμ με τίτλο "Για χάρη σου μπορώ".

Επίσης, επειδή μία από τις πτυχές μου είναι και η σάτιρα, έχω γράψει πολλά σατιρικά κομμάτια όπως για παράδειγμα το γνωστό διαμέσου του διαδικτύου κομμάτι Run Time Erro το οποίο ο κόσμος έχει αγαπήσει και με τιμά πολύ αυτό.

Μέσα από αυτό το ιστολόγιο :

1. Θα μπορείτε να ακούτε δείγματα των ακυκλοφόρητων τραγουδιών μου σε μουσική και ερμηνεία δική μου και στίχους είτε δικούς μου είτε άλλων φίλων στιχουργών,

2. Θα μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας μέσα από διάφορες αναρτήσεις που κατά καιρούς θα ανεβάζω με τη μορφή άρθρων ή διαφόρων σκέψεών μου σχετικά με τη μουσική σύνθεση και τη μουσική γενικότερα αλλά και με τη μορφή κωμικών κειμένων και

3. Θα μπορείτε να επικοινωνείτε και εσείς μαζί μου και να μου προσφέρετε πολύτιμες γνώμες και απόψεις για τη δουλειά μου διαμέσου των σχολίων σας.

Στο επάνω μέρος του ιστολογίου υπάρχει ένας embedded mp3 player διαμέσου του οποίου θα μπορείτε να ακούτε τις δημιουργίες μου. Στο σημείο αυτό θα ήθελα θα αναφέρω ότι αυτός ο player είναι "δανεισμένος" από το πολύ πετυχημένο site ανεξάρτητων δημιουργών Mastering.gr το οποίο φιλοξενείται στη διεύθυνση http://mastering.ning.com/ και στο οποίο έχω την τιμή να είμαι μέλος.

Για κάθε κομμάτι μου το οποίο θα αναρτώ σε αυτό το ιστολόγιο, θα παραθέτω αναλυτικά και τους στίχους του αναφέροντας τα ονόματα των στιχουργών σε περίπτωση που δεν έχω γράψει εγώ τους στίχους.

Επίσης, τα ονόματα των στιχουργών και άλλων πιθανών συντελεστών, θα εμφανίζονται μαζί με άλλα στοιχεία στο επάνω μέρος του player τη στιγμή της αναπαραγωγής του εκάστοτε κομματιού (θα το καταλάβετε τη στιγμή που πατήσετε το play).

Αυτά προς το παρόν, καλώς ορίσατε στο blog μου και καλή σας ακρόαση !!!

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Νέο κομμάτι με τίτλο "Όταν τελειώνουν οι αγάπες"

Ένα ορχηστρικό κομμάτι, ελπίζω να σας αρέσει.

Τίτλος : Όταν τελειώνουν οι αγάπες
Μουσική : Βασίλης Πάλλης
Στίχοι : Χαρά Τσακίρη
Ερμηνεία : Βασίλης Πάλλης


Όταν τελειώνουν οι αγάπες, μη μου κλαις
Σεντόνια άπλυτα γίνονται οι θυμισιές
Με γεύσεις, άρωμα, το σχήμα του κορμιού
Να σβήνουν πάνω σου τις μνήμες του φιλιού

Όταν τελειώνουν οι αγάπες, μη θρηνείς
Μετά το τέλος τους, αρχίζεις να τις ζεις
Σαν την αυγή που διαρκεί λίγα λεπτά
Κι έπειτα μένεις με το φως της στην ματιά

Όταν τελειώνουν οι αγάπες, μη μου κλαις
Μέσα στα όνειρα γίνονται πιο απτές
Και σαν θα μάθεις στην ψυχή να τις φυλάς
Θα ξεχωρίσεις ποιες αξίζουν ν' αγαπάς

Σαν θα τελειώνουν οι αγάπες, μη μου λες
Πως δεν θα ήθελες να ‘ρχοτανε ποτές
Σαν τον παλαίμαχο στρατιώτη με τιμή
Κάθε σημάδι θα ξυπνά και μια ριπή.

2 σχόλια:

Χαρά Τσακίρη είπε...

Καταρχην Βασιλη να σε ευχαριστησω που εχεις το τραγουδι μας αναρτημενο εδω!
Ο μονος λόγος που δεν ανεφερα το ονομα σου κατω απο τους στιχους του τραγουδιου μας στο Blog μου ειναι γιατι δεν ήξερα αν θα το ήθελες μετα την παρεξηγηση που ειχαμε μεταξυ μας και γι' αυτόν τον λόγο κιόλας δεν εχω ανεβάσει το τραγουδι σε καμία ιστοσελίδα μου παρότι παραμένει πάντα το αγαπημενο μου!
Θα προτιμουσα οτι εχεις να μου πεις να το πεις σε προσωπικο μηνυμα κι οχι στα δημοσια posts μας γιατι ειναι θεματα προσωπικα που αφορουνε μονο εμας τους δυο αλλα συνεχιζεις και παλι με τον ιδιο τροπο που μας εφερε αρχικα στο σταδιο της παρεξηγησης!
Τελος παντων, απο την στιγμη που το θες και εχω την αδεια σου θα ανεβασω το τραγουδι μας σε ολες τις σελιδες μου με το ονομα σου φυσικα απο κατω οπως πρεπει!
Και πιστεψε με, εχω τοσα πολλα προβληματα στη ζωη μου που το τελευταιο που θα σκεφτομουν ποτε μου θα ητανε να σου κρατησω κακία ή να βγαλω πικρία!
Να εισαι καλα κι εσυ και η οικογενεια σου η ομορφη!

Χαρά Τσακίρη είπε...

Για του λογου του αληθες παντα, το blog σου το βρηκα τελειως τυχαια πριν λιγες μερες και το προσθεσα στη λιστα μου! Οσο για ολες τις αλλες σελιδες σου, λυπαμαι αλλα δεν εχω δει ή μπει σε καμια αλλη! Σ' ευχαριστησα που το αναρτησες τωρα καθως τωρα μου δοθηκε η ευκαιρια να το κανω αφου δε μιλουσαμε και ενιωθα πολυ αβολα στο να σου κανω καποιο σχολιο!
Φυσικα και παντου θα αναφερεται το ονομα σου, δε χρειαζεται να επαναλαμβανεσαι..... στο εγραψα ηδη κι εδω!
Θα σου στειλω και τις διευθυνσεις μολις το ανεβασω για να το δεις και μονος σου!
Καλες επιτυχιες σου ευχομαι!