Δείγματα Τραγουδιών

Σε λίγες ημέρες ο player θα είναι έτοιμος ! Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση !

Σχετικά με το παρόν ιστολόγιο...

(Σε περίπτωση που δε βλέπετε ακριβώς από πάνω έναν player με κάποια κομμάτια, τότε είτε θα πρέπει να εγκαταστήσετε τον flash player είτε το site που φιλοξενεί τα κομμάτια βρίσκεται σε προγραμματισμένη συντήρηση, επομένως θα πρέπει να επισκεφτείτε ξανά τη σελίδα λίγο αργότερα)

Γεια χαρά και καλωσορίσατε στο προσωπικό ιστολόγιό μου.

Δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο στις 20 Φεβρουαρίου 2008.

Το όνομά μου είναι Βασίλης Πάλλης και είμαι συνθέτης, στιχουργός και τραγουδιστής.

Εδώ και πολλά χρόνια έχω ένα πάθος, ένα μικρόβιο, μία πολύ μεγάλη αγάπη για τη μουσική και τα τραγούδια. Ασχολήθηκα, λοιπόν, με το αντικείμενο της δημιουργίας μουσικής και στίχων και μέσα από αυτήν την αναζήτηση, προέκυψαν διάφορα δικά μου τραγούδια.

Στην πορεία της μουσικής μου διαδρομής έχω συνεργαστεί με πάρα πολλούς καλλιτέχνες, ερασιτέχνες αλλά και επαγγελματίες όπως είναι π.χ. ο Θάνος Καλλίρης όπου είχα την τιμή να συμμετάσχω με 3 τραγούδια στο τελευταίο του άλμπουμ με τίτλο "Για χάρη σου μπορώ".

Επίσης, επειδή μία από τις πτυχές μου είναι και η σάτιρα, έχω γράψει πολλά σατιρικά κομμάτια όπως για παράδειγμα το γνωστό διαμέσου του διαδικτύου κομμάτι Run Time Erro το οποίο ο κόσμος έχει αγαπήσει και με τιμά πολύ αυτό.

Μέσα από αυτό το ιστολόγιο :

1. Θα μπορείτε να ακούτε δείγματα των ακυκλοφόρητων τραγουδιών μου σε μουσική και ερμηνεία δική μου και στίχους είτε δικούς μου είτε άλλων φίλων στιχουργών,

2. Θα μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας μέσα από διάφορες αναρτήσεις που κατά καιρούς θα ανεβάζω με τη μορφή άρθρων ή διαφόρων σκέψεών μου σχετικά με τη μουσική σύνθεση και τη μουσική γενικότερα αλλά και με τη μορφή κωμικών κειμένων και

3. Θα μπορείτε να επικοινωνείτε και εσείς μαζί μου και να μου προσφέρετε πολύτιμες γνώμες και απόψεις για τη δουλειά μου διαμέσου των σχολίων σας.

Στο επάνω μέρος του ιστολογίου υπάρχει ένας embedded mp3 player διαμέσου του οποίου θα μπορείτε να ακούτε τις δημιουργίες μου. Στο σημείο αυτό θα ήθελα θα αναφέρω ότι αυτός ο player είναι "δανεισμένος" από το πολύ πετυχημένο site ανεξάρτητων δημιουργών Mastering.gr το οποίο φιλοξενείται στη διεύθυνση http://mastering.ning.com/ και στο οποίο έχω την τιμή να είμαι μέλος.

Για κάθε κομμάτι μου το οποίο θα αναρτώ σε αυτό το ιστολόγιο, θα παραθέτω αναλυτικά και τους στίχους του αναφέροντας τα ονόματα των στιχουργών σε περίπτωση που δεν έχω γράψει εγώ τους στίχους.

Επίσης, τα ονόματα των στιχουργών και άλλων πιθανών συντελεστών, θα εμφανίζονται μαζί με άλλα στοιχεία στο επάνω μέρος του player τη στιγμή της αναπαραγωγής του εκάστοτε κομματιού (θα το καταλάβετε τη στιγμή που πατήσετε το play).

Αυτά προς το παρόν, καλώς ορίσατε στο blog μου και καλή σας ακρόαση !!!

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Νέο κωμικό κομμάτι με τίτλο "Βρίσκω ξένα σλιπ"

Το κομμάτι αυτό είναι μια κωμική παραποίηση του γνωστού τραγουδιού των romantics με τίτλο "Talking in your sleep" σε ερμηνεία και στίχους δικούς μου. Ελπίζω να γελάσετε και να σας αρέσει. Οι στίχοι είναι οι παρακάτω :

Τίτλος : Βρίσκω ξένα σλιπ
Μουσική : Romantics
Στίχοι : Βασίλης Πάλλης
Ερμηνεία : Βασίλης Πάλλης


Κουπλέ 1

Πέφτω στο κρεββάτι και βρίσκω ένα σλιπ
Βλέπω ότι δεν μου κάνει δε μου είναι φιτ
Σε ρωτάω τι είναι αυτό μα εσύ δε μιλάς
Κάτι έντονα μου λέει πως είμαι κερατάς

Γέφυρα 1

Να'ναι του μανάβη
Να'ναι του μπακάλη
Να'ναι του χασάπη
Μη μου λες παπαριές δεν ακούω λέξη απ’ όσα λες

Ρεφραίν

Δε σε πιστεύω ντιπ για ντιπ
Γιατί βρίσκω ξένα σλίπ
Δε σε πιστεύω ντιπ για ντιπ
Γιατί βρίσκω ξένα σλιπ

Κουπλέ 2

Με 2 κάλτσες που δεν ξέρω ήρθα τετ α τετ
Με το σώβρακο ταιριάζουν πρέπει να'ναι σετ
Έχουν πάνω κάτι ρόμβους και μεγάλα "Χ"
Ο παππούς μου είχε τέτοιες απ' την κατοχή

Γέφυρα 2

Να'ναι του μανάβη
Να'ναι του μπακάλη
Να'ναι του χασάπη
Τις παντόφλες αν βρω έχεις πάρει πόδι από δω

Ρεφραίν

Δε σε πιστεύω ντιπ για ντιπ
Γιατί βρίσκω ξένα σλίπ
Δε σε πιστεύω ντιπ για ντιπ
Γιατί βρίσκω ξένα σλιπ

Κουπλέ 3

Στα σεντόνια όλο βρίσκω αρκουδότριχες
Μα δεν είναι οι δικές μου είναι πιό χοντρές

Γέφυρα 3

Να'ναι του μανάβη
Να'ναι του μπακάλη
Να'ναι του χασάπη
Έχεις κάνει λαδιά στο κεφάλι μου έβγαλα κλαδιά

Ρεφραίν

Δε σε πιστεύω ντιπ για ντιπ
Γιατί βρίσκω ξένα σλίπ
Δε σε πιστεύω ντιπ για ντιπ
Γιατί βρίσκω ξένα σλιπ

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αρχηγε βλεπω εχεις τρομερό blog!Αν με κατάλαβες ειμαι ο bazelobazelos και μαλλον αποκτησες εναν νέο θαυμαστη!το τραγουδακι με τιτλο βρισκω ξενα σλιπ τα σπαει και ελπιζω να το ανεβασεις στο youtube με ενα ωραιο video clip με εσενα πρωταγωνιστή.Να εισαι σίγουρος πως αν το κανεις αλλα και απο τωρα θα διαδώσω τα τραγούδια σου και το ονομα σου φυσικα μεσω κινητων και internet( και τωρα αυτο κανω βεβαια!!)
Αντε και καλα κρασά!!

Βασίλης Πάλλης είπε...

Φίλε μου σε ευχαριστώ ακόμα μία φορά για τα καλά σου λόγια !!! Να είσαι καλά !!

Ανώνυμος είπε...

mou eirthe mia idea!giati den anebazeis to tragoudaki sto youtube,greektube,metacafe ktl me merikes fotografies apo sobraka kai kerata!tha exei trelei plaka kai na eisai sigouros pos ego tha to proothiso oso paei!

bazelobazelos

Βασίλης Πάλλης είπε...

Χαχα καλή είναι η ιδέα σου φίλε μου αλλά δυστυχώς δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο αυτή τη στιγμή. Εάν κάποιος φτιάξει κάτι σε video clip όπως έκανε ο ballader7 θα είναι καλοδεχούμενο. Εξ' άλλου μην ξεχνάς ότι το συγκεκριμένο κομμάτι δεν έχει διαδοθεί ιδιαίτερα όπως το Run Time Erro γιατί είναι σχετικά καινούριο. Να δούμε εάν αρέσει στον κόσμο και μετά κάνουμε τα πάντα !! Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σου μου δίνεις πολύ κουράγιο και ενέργεια, να είσαι καλά !!

Rodia είπε...

Και πολυ γαματο ασμα λεμε!:-)
Ριξε μια ματια εδω
εδω
εδω
και αμα σου κανει κλικ! στειλε μεηλ για διαδικτυακη συνεργασια. Εχω καμια 80ρια...

Αν δεν ανοιγουν οι συνδεσμοι, διαλεξε:-->>
http://rodia.podomatic.com/entry/2007-09-23T18_14_08-07_00

http://rodia.podOmatic.com/entry/2007-01-19T18_38_27-08_00

http://rodia.podOmatic.com/entry/2007-02-17T16_09_15-08_00

Βασίλης Πάλλης είπε...

Ευχαριστώ rodia να είσαι καλά, θα τα διαβάσω σίγουρα αυτά που μου έστειλες και θα σου πω. Τα λέμε.

Ανώνυμος είπε...

TI MPORI NA PEI KANEIS YIA THN EKSOXH AYTH DOYLIA KAI DEN EXEIS XRONO OPOS LES. FANDASOU
NA EIXES TI THA MAS KATEBAZES!!!!

Βασίλης Πάλλης είπε...

Ευχαριστώ πολύ φίλε για τα καλά σου λόγια να είσαι καλά !

Ανώνυμος είπε...

OPOTE THA BREIS KAIRO KANE
KAI KAMIA BOLTA APO THN OUKRANIA ETSI?? DEN XRIAZETAI
NA ME EYXARISTHS, TO AKSIZHS.
JF