Δείγματα Τραγουδιών

Σε λίγες ημέρες ο player θα είναι έτοιμος ! Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση !

Σχετικά με το παρόν ιστολόγιο...

(Σε περίπτωση που δε βλέπετε ακριβώς από πάνω έναν player με κάποια κομμάτια, τότε είτε θα πρέπει να εγκαταστήσετε τον flash player είτε το site που φιλοξενεί τα κομμάτια βρίσκεται σε προγραμματισμένη συντήρηση, επομένως θα πρέπει να επισκεφτείτε ξανά τη σελίδα λίγο αργότερα)

Γεια χαρά και καλωσορίσατε στο προσωπικό ιστολόγιό μου.

Δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο στις 20 Φεβρουαρίου 2008.

Το όνομά μου είναι Βασίλης Πάλλης και είμαι συνθέτης, στιχουργός και τραγουδιστής.

Εδώ και πολλά χρόνια έχω ένα πάθος, ένα μικρόβιο, μία πολύ μεγάλη αγάπη για τη μουσική και τα τραγούδια. Ασχολήθηκα, λοιπόν, με το αντικείμενο της δημιουργίας μουσικής και στίχων και μέσα από αυτήν την αναζήτηση, προέκυψαν διάφορα δικά μου τραγούδια.

Στην πορεία της μουσικής μου διαδρομής έχω συνεργαστεί με πάρα πολλούς καλλιτέχνες, ερασιτέχνες αλλά και επαγγελματίες όπως είναι π.χ. ο Θάνος Καλλίρης όπου είχα την τιμή να συμμετάσχω με 3 τραγούδια στο τελευταίο του άλμπουμ με τίτλο "Για χάρη σου μπορώ".

Επίσης, επειδή μία από τις πτυχές μου είναι και η σάτιρα, έχω γράψει πολλά σατιρικά κομμάτια όπως για παράδειγμα το γνωστό διαμέσου του διαδικτύου κομμάτι Run Time Erro το οποίο ο κόσμος έχει αγαπήσει και με τιμά πολύ αυτό.

Μέσα από αυτό το ιστολόγιο :

1. Θα μπορείτε να ακούτε δείγματα των ακυκλοφόρητων τραγουδιών μου σε μουσική και ερμηνεία δική μου και στίχους είτε δικούς μου είτε άλλων φίλων στιχουργών,

2. Θα μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας μέσα από διάφορες αναρτήσεις που κατά καιρούς θα ανεβάζω με τη μορφή άρθρων ή διαφόρων σκέψεών μου σχετικά με τη μουσική σύνθεση και τη μουσική γενικότερα αλλά και με τη μορφή κωμικών κειμένων και

3. Θα μπορείτε να επικοινωνείτε και εσείς μαζί μου και να μου προσφέρετε πολύτιμες γνώμες και απόψεις για τη δουλειά μου διαμέσου των σχολίων σας.

Στο επάνω μέρος του ιστολογίου υπάρχει ένας embedded mp3 player διαμέσου του οποίου θα μπορείτε να ακούτε τις δημιουργίες μου. Στο σημείο αυτό θα ήθελα θα αναφέρω ότι αυτός ο player είναι "δανεισμένος" από το πολύ πετυχημένο site ανεξάρτητων δημιουργών Mastering.gr το οποίο φιλοξενείται στη διεύθυνση http://mastering.ning.com/ και στο οποίο έχω την τιμή να είμαι μέλος.

Για κάθε κομμάτι μου το οποίο θα αναρτώ σε αυτό το ιστολόγιο, θα παραθέτω αναλυτικά και τους στίχους του αναφέροντας τα ονόματα των στιχουργών σε περίπτωση που δεν έχω γράψει εγώ τους στίχους.

Επίσης, τα ονόματα των στιχουργών και άλλων πιθανών συντελεστών, θα εμφανίζονται μαζί με άλλα στοιχεία στο επάνω μέρος του player τη στιγμή της αναπαραγωγής του εκάστοτε κομματιού (θα το καταλάβετε τη στιγμή που πατήσετε το play).

Αυτά προς το παρόν, καλώς ορίσατε στο blog μου και καλή σας ακρόαση !!!

Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Νέο κομμάτι με τίτλο "Δε μασάμε"

Η οικονομική κρίση δε μας ακουμπάει όλους εμάς που έχουμε κάποιον να αγαπάμε και να μας αγαπάει !!

Δε μασάμε εμείς !!!

Ελπίζω να σας αρέσει...

Τίτλος : Δε μασάμε
Μουσική : Βασίλης Πάλλης
Στίχοι : Βασίλης Πάλλης
Ερμηνεία : Βασίλης Πάλλης

Κουπλέ 1

Όπου σταθείς κι όπου βρεθείς την ίδια εικόνα θα δεις
Στραμμένα πρόσωπα στης θλίψης τη μεγάλη οθόνη
Βλέπουν το έργο μιας ζωής που δεν αξίζει να ζεις

Μία ταινία που σε βάζει στο τριπάκι να πεις
Τα όνειρά σου πως χαθήκανε στου χρόνου τη σκόνη
Γιατί είναι δύσκολη η ζωή και πρέπει να το δεχτείς

Γέφυρα

Μα εμείς τα έχουμε όλα αυτά γραμμένα κανονικά
Κράτα το χέρι μου σφιχτά κι όλα θα πάνε καλά

Ρεφραίν

Γιατί εμείς δε μασάμε, μαζί προχωράμε
Και πάντα μπροστά θα κοιτάμε
Γιατί εμείς δε μασάμε, ψηλά θα πετάμε
Στη χώρα του ονείρου μας πάμε

Κουπλέ 2

Τριγύρω ακούγονται φωνές από ληστές και τρελλούς
Να μας προστάζουν σταθερά πάνω στη γη να πατάμε
Κάποιος τους είπε ο ουρανός πως είναι μόνο γι' αυτούς

Μα εμείς φοράμε μια ψυχή που δε γνωρίζει φραγμούς
Με της αγάπης τα φτερά στον ουρανό θα πετάμε
Είναι δικές μας οι στιγμές που μας κρατούν ζωντανούς

Γέφυρα

Κλείσε τα μάτια και τ' αυτιά σ' όσα μας κάνουν ζημιά
Όσο θα είμαστε μαζί θα μας γελάει η ζωή

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΕΠΕΣΑ ΤΥΧΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΑΠΌ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK. ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΜΑΛΑΚΑΣ (ΤΟ ΛΕΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΪΚΑ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ. ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΟ ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ. ΕΙΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΦΑΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΕ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ARIS7. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ !!!

Βασίλης Πάλλης είπε...

Αγαπητέ φίλε Άρη σ' ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σου και για την τιμή που μου κάνεις να γίνεις φαν μου, να είσαι καλά !!